• Zmień kontrast
  • A+
  • A++

WYCIECZKA W PIENINY

W dniach 2-3 października klasa IIIb i IIIc zebrały się na godz. 7.00 pod szkołą. Wyjechaliśmy z małym opóźnieniem w stronę Pienin. Na początku zwiedziliśmy wozownię i dobrze zachowane ruiny zamku w Niedzicy. Dowiedzieliśmy jakich pojazdów używali  i jak żyli ludzie w przeszłości. Następnie pływaliśmy statkiem po jeziorze Czorsztyńskim. Mogliśmy podziwiać cudowne krajobrazy otaczających nas gór.

W tym dniu zwidzieliśmy jeszcze zaporę w Niedzicy z rysunkami 3D. Potem pieszo poszliśmy do naszego pensjonatu H.A.T.A, gdzie czekały na nas nasze bagaże. Po zakwaterowaniu wszyscy zebrali się na stołówce żeby posilić się po ciężkim dniu. Wieczorem odbyła się znakomita dyskoteka.

Następnego dnia po śniadaniu odwiedziliśmy Szczawnicę Zdrój. Poznaliśmy wody lecznicze oraz ich zastosowanie w leczeniu różnych schorzeń. Po skosztowaniu wód wjechaliśmy kolejką linową na Palenicę. Podczas wjazdu większość z nas poczuło nutkę adrenaliny. Później wszyscy pieszo weszliśmy na szczyt Szafranówkę zaraz przy granicy ze Słowacją. Po zjeździe mieliśmy  chwilkę przerwy na małe zakupy pamiątek,  po których pojechaliśmy do wąwozu Homole. Następnie pojechaliśmy na obiad i do domu. Po drodze wstąpiliśmy do McDonald’s.

Wycieczka była udana, każdy wrócił z niej z uśmiechem na twarzy. Wszyscy byliśmy zachwyceni wspaniałymi widokami i tym, że pomimo trudnych szlaków, każdy dał radę.