• Zmień kontrast
  • Czcionka
  • A
  • A+
  • A++

"Mów śmiało"

Nauka języka nie musi kojarzyć się z nudnymi lekcjami w ciasnej ławce.

Z NAMI opanowanie języka sprawi wam wiele przyjemności.

Nauka języka naszym projektem to:

- zabawa

- ciekawe rozmówki

- gry interaktywne

- możliwość sprawdzenia umiejętności w praktyce



Spróbuj z nami!



Autor: mgr Iwona Niedbał

Nauczyciele realizujący: mgr Magdalena Matyja, lic. Magdalena Bzdura

Czas realizacji: 2011/12 - 2013/14

Klasa: IB

 

 

 

DLACZEGO REALIZUJEMY PROJEKT MÓW ŚMIAŁO?



  Jest rzeczą oczywistą, że znajomość języków obcych w dzisiejszych czasach jest tak niezbędna jak posiadanie prawa jazdy czy umiejętność obsługi komputera. Tyle tylko, że opanowanie techniki prowadzenia samochodu oraz podstaw technik informatycznych wymaga znacznie mniej czasu niż komunikatywne opanowanie języka obcego.

 

 

KILKA POWODÓW DLA, KTÓRYCH UCZNIOWIE CHĘTNIE UCZĘSZCZAJĄ

NA NASZE ZAJĘCIA



  • Podczas gdy nauczyciele na normalnych lekcjach są zmuszeni wymagać od swoich uczniów często skomplikowanej gramatyki, w na naszych zajęciach naucza się gramatyki komunikatywnej, która stwarza możliwość wyrażenia np. teraźniejszości, przeszłości, przyszłości, życzenia, prośby rozkazu itd. bez nadmiernego zagłębiania się w strukturę np. czasów gramatycznych.
  • Podczas gdy na lekcji odnośnikiem do struktur języka obcego jest język ojczysty, ze względu na niską motywację uczniów, na naszych zajęciach uczniowie zapominają o swoim ojczystym języku, zwłaszcza, gdy pochodzi on z innej grupy języków i porównywanie jakichkolwiek struktur wprowadza tylko chaos.
  • Motywacja uczniów  jest bardzo zróżnicowana. Często język obcy jest traktowany tylko i wyłącznie w kategoriach szkolnego przedmiotu, z którego ocena liczy, lub, co gorsza nie liczy się do średniej. Krótko mówiąc ocena jest najważniejsza. Na naszych zajęciach liczy się tylko to, co umiem naprawdę i dlaczego się w ogóle uczę.
  • Na naszych zajęciach grupy są mało liczne, mocno zmotywowane. Nie występują trudności obiektywne jak ciasnota, hałas, niezdyscyplinowani uczniowie itp.